Reclamații șI returnare produs

Solicitarea dumneavoastră de înlocuire a produsului trebuie să fie trimisă în termen de 14 zile de la livrare. Articolul pe care doriți să îl returnați trebuie să fie nedeteriorat și în ambalajul original. Pachete care nu vor respecta aceste cerințe, vor fi respinse sau doar parțial rezolvate.

Procesul de returnare:

  1. Descărcați formularul de aici: LINK
  2. Printați și completați formularul.
  3. Lipiți-l pe pachet și livrați-l la:
    Scrieți hanksly.ro pe pachet sau va fi refuzat!2Digit d.o.o. – FAN Courier International
    Intravilan Arad, Strada DN69 FN, în incinta VGP PARK
    Arad
    310059
    Romania

De îndată ce biroul de reclamații primește pachetul dumneavoastră, va fi trimis un nou produs de înlocuire, în decursul a 8 zile lucrătoare.

Mențiune: Dacă nu primiți codul, vă rugăm să ne contactați pe email.

 

IMPORTANT

Verificați confirmarea comenzii sau factura pe care ați primit-o prin e-mail atunci când ați plasat comanda, pentru a vă asigura că produsul a fost achiziționat din magazinul nostru. Dacă ne trimiteți un produs care nu ne aparține, nu suntem responsabili pentru eroarea făcută de dumneavoastră și nu vom livra înapoi coletul. Expedierea trebuie efectuată prin poștă recomandată cu dovada expedierii. În cazul în care pachetul se pierde , este posibilă rezolvarea reclamației prin verificarea chitanței utilizând numărul de urmărire al acesteia.

 

Lista articolelor pentru care nu este posibil să renunțați sau renunțarea este limitată:

Detergenți, produse de lustruit, produse cosmetice: Produsele pot fi returnate doar dacă nu au fost desigilate.

Costume de baie, lenjerie de corp: Costumele de baie și lenjeria de corp nu pot fi returnate din motive de igienă.

E-book: E-book-ul este o proprietate intelectuală care nu poate fi returnată fizic (poate fi transferată sau copiată), prin urmare nu este posibilă înlocuirea sau rambursarea acestui articol.

Seturi, kituri: Returnarea parțială a produselor individuale din set nu este posibilă. Reclamația referitoare la cutia Misterioasă va fi acceptată și rezolvată numai dacă întregul conținut al cutiei este returnat.

Cadouri: Nu se pot face cereri pentru produsele primite ca și cadou.

 

SOLICITAREA GARANȚIEI

În cazul unui defect sau al unei defecțiuni a articolului, puteți beneficia de garanție. Oferim o garanție de 2 ani pentru toate dispozitivele noastre electronice. Garanția nu se aplică în următoarele cazuri:

  • daune fizice
  • urme de uzare
  • defecte care apar în momentul folosirii incorecte și neglijente a produselor

NUMAI CERERILE CARE ÎNDEPLINESC TOATE CONDIȚIILE ENUMERATE MAI SUS VOR FI SOLUȚIONATE POZITIV.

 

CERERE DE LIVRARE

Dacă produsul dumneavoastră are urme de uzură, fost deteriorat în tranzit sau nu corespunde comenzii pe care ați plasat-o., vă rugăm să ne anunțați în termen de 48 de ore de la livrare. Vă rugăm să trimiteți o fotografie a coletului (cu o etichetă vizibilă) și a produsului primit prin e-mail. Astfel în cazul în care acest lucru este arătat în mod clar, vom putea trata reclamația dumneavoastră cu prioritate și ne cerem sincer scuze pentru situația produsă.

Cererea dumneavoastră de returnare a produsului trebuie să fie trimisă în termen de 14 zile de la livrarea coletului. Articolul pe care doriți să îl returnați trebuie să fie nedeteriorat și în ambalajul original în care a fost primit. Pachetele care nu vor respecta aceste cerințe vor fi respinse sau doar parțial rezolvate.

Procesul de returnare:

  1. Descărcați formularul de aici: LINK
  2. Printați și completați formularul.
  3. Lipiți-l pe pachet și livrați-l la:
    Scrieți hanksly.ro pe pachet sau va fi refuzat!2Digit d.o.o. – FAN Courier International
    Intravilan Arad, Strada DN69 FN, în incinta VGP PARK
    Arad
    310059
    Romania

De îndată ce biroul nostru de reclamații primește pachetul dumneavoastră, va fi trimis un nou produs de înlocuire, în decursul a 8 zile lucrătoare.

Mențiune: Dacă nu primiți codul, vă rugăm să ne contactați pe email.

 

IMPORTANT

Verificați confirmarea comenzii sau factura pe care ați primit-o prin e-mail atunci când ați plasat comanda, pentru a vă asigura că produsul a fost achiziționat din magazinul nostru. Dacă ne trimiteți un produs care nu ne aparține, nu suntem responsabili pentru eroarea făcută de dumneavoastră și nu vom livra înapoi coletul. Expedierea trebuie efectuată prin poștă recomandată cu dovada expedierii. În cazul în care pachetul se pierde , este posibilă rezolvarea reclamației prin verificarea chitanței utilizând numărul de urmărire al acesteia.

 

Lista articolelor pentru care nu este posibil să renunțați sau renunțarea este limitată:

Detergenți, produse de lustruit, produse cosmetice: Produsele pot fi returnate doar dacă nu au fost desigilate.

Costume de baie, lenjerie de corp: Costumele de baie și lenjeria de corp nu pot fi returnate din motive de igienă.

E-book: E-book-ul este o proprietate intelectuală care nu poate fi returnată fizic (poate fi transferată sau copiată), prin urmare nu este posibilă înlocuirea sau rambursarea acestui articol.

Seturi, kituri: Returnarea parțială a produselor individuale din set nu este posibilă. Reclamația referitoare la cutia Misterioasă va fi acceptată și rezolvată numai dacă întregul conținut al cutiei este returnat.

Cadouri: Nu se pot face cereri pentru produsele primite ca și cadou.

 

SOLICITAREA GARANȚIEI

În cazul unui defect sau al unei defecțiuni a articolului, puteți beneficia de garanție. Oferim o garanție de 2 ani pentru toate dispozitivele noastre electronice. Garanția nu se aplică în următoarele cazuri:

  • daune fizice
  • urme de uzare
  • defecte care apar în momentul folosirii incorecte și neglijente a produselor

NUMAI CERERILE CARE ÎNDEPLINESC TOATE CONDIȚIILE ENUMERATE MAI SUS VOR FI SOLUȚIONATE POZITIV.

 

CERERE DE LIVRARE

Dacă produsul dumneavoastră are urme de uzură, fost deteriorat în tranzit sau nu corespunde comenzii pe care ați plasat-o., vă rugăm să ne anunțați în termen de 48 de ore de la livrare. Vă rugăm să trimiteți o fotografie a coletului (cu o etichetă vizibilă) și a produsului primit prin e-mail. Astfel în cazul în care acest lucru este arătat în mod clar, vom putea trata reclamația dumneavoastră cu prioritate și ne cerem sincer scuze pentru situația produsă.